Wijzigingen in Bestellingen:
Bij Reda begrijpen we dat soms situaties veranderen en u wellicht aanpassingen aan uw bestelling wilt maken. Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling online te wijzigen. We willen u graag informeren over ons beleid met betrekking tot wijzigingen:
Wijzigingen Niet Mogelijk:
Op dit moment bieden we geen online wijzigingsmogelijkheden aan voor geplaatste bestellingen. Het systeem is ontworpen voor een snelle en efficiënte verwerking, waardoor wijzigingen na het plaatsen van de bestelling beperkt zijn.
Annulering of Adreswijziging:
Als uw bestelling nog niet is verzonden, hebt u wel de mogelijkheid om de bestelling te annuleren of het afleveradres te wijzigen. Dit moet echter zo spoedig mogelijk gebeuren.
Hoe Contact op te Nemen:
Indien u een annulering wilt aanvragen of het afleveradres wilt wijzigen, raden wij u aan om telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen we uw verzoek snel en nauwkeurig verwerken.
Belangrijk:
Als uw bestelling al is verzonden, zijn wijzigingen niet meer mogelijk. We raden u aan zo snel mogelijk contact op te nemen als u wijzigingen wilt aanbrengen.