Optimale pasvorm
Hoogwaardige materialen
Klantgericht

Reparatie



Is uw REDA product beschadigt of dient er iets vervangen/ gerepareerd te worden? Dan kunt u het gehele jaar profiteren van de Reda Priority service met deze uitgebreide en vakkundige service zorgen wij ervoor dat u zo snel als mogelijk weer kan genieten van uw Reda product tegen een gereduceerde prijs! Deze service zit bij uw aankoop ingesloten en geldt voor alle Reda producten.

Uw voordelen:
– Voorrang met reparaties
– Reparaties tegen een gereduceerde prijs
– Snelle en vakkundige reparatieservice
– Originele onderdelen

Op dit moment hebben wij een reparatie stop voor alle producten die niet van Reda zijn. 

Voor kom dat uw reparatie wordt geweigerd! Bij het aanleveren van reparaties is het belangrijk dat een reparatie aan de volgende eisen voldoet:
– Vrij van stof, zand en vuil
– Droog
– Opgevouwen
– Duidelijke omschrijving van de te herstellens schade

 

De beste periode om uw reparatie in te leveren is van oktober tot en met januari, buiten deze periode bestaat er de mogelijkheid dat er i.v.m. de drukte een reparatie stop wordt ingevoerd. Wij raden u dan ook aan om uw reparatie altijd na uw vakantie in te leveren.

Een van onze specialisten een vraag stellen?

Neem hier contact met ons op. We helpen je graag verder!

Gebruik cookies en persoonsgegevens door REDA Tenten

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.